lördag, juni 11, 2011

Spontan inköp

Jag körde o lämnade tillbaka stolarna som jag lånat till studentfesten hos Th o Rosa på fm, svårt att gå på grund av att jag kopplade (ej onykter) av så pass mycket igår kväll (02:30) att jag sparkade till sängbenet med lilltån. Följ inte mitt exempel, det gör såååå ONT.
Iaf körde Rosa o jag till Hyllinge det var rea på Cassel, men det hela började i Ecco butiken. Ett par underbara sandaler för mina fötter + att lilltån mår bra i dom, fick följa med hem. Ett par Cassel reaplagg fick oxå plats i kassarna.
Tur att man är "en som sparar" mina gamla sandaler fick justeras lite för man kan ju inte gå barfota över allt, det gör minst ont utan skor
Det kanske inte syns så mycket, men jag lovar er....det känns!!!
Jag säger bara det, tur man har semester, annars hade jag fått sjukskriva mig kan ju inte gå/springa....:(

1 kommentar:

Rosas blog sa...

Hoppas att det fixar sig tills vi ska iväg.