måndag, juni 13, 2011

Cykeltur till Billeberga

Ibland är det bra att bli skadad o inte kunna gå/springa som vanligt. Jag tog min svarta järnhingst på en runda idag med. Här ses en av många kyrktoppar som jag passerade under dessa 4 timmar.
Jag hälsade på hos Sara o Johan o lilla Aron förstås. Där fick jag lite fika o gott sällskap. Thorben var där o "pyssla" så han passade på att fika han oxå.
Sen var det bara att trampa hem igen, men nu hade jag medvind hem o det var inte dumt.
Fast den första milen var det otroligt backigt, tornet som skymtar tillhör Asmudtorpskyrka.
Jag har kört förbi många gånger både med bil o Mc fast denna dag stannade till o tittade på "Sliprännorna" otroligt, mitt ute i ingenstans finns sånt här.
Väl hemma igen, mör i benen, klippte jag det sista på häcken. Äntligen färdig med det för denna gången. Nu hör jag sängen kalla på mig..:)

Inga kommentarer: