tisdag, december 03, 2013

Det blev många...

Ja, det blev många timmar i Hbg idag, jag hade beställt tid till en sjukgymnast kl 11, allt gick bra där, jag sjunker ner för mycket i min vä fot när jag går o springer. Jag fick några övningar som jag ska göra o så rekommenderade han mig ett besök hos Fot&Sko för att få inlägg.
Jag gick dit för att beställa tid men fick en tid direkt och medan dom tillverkade dem åt jag på Tokio Sushi, Mmmm så gott.
Nu ska jag bara vänja foten vid detta nya....


Hem ett par timmar sen iväg till Hbg igen, så fint det är med alla ljus o så tomteluvan på Kärnan.


Träff med Eva, Carro o hennes Martin på The Tivoli, plus
Jultallrik samt underhållning 


med  Martin Svensson och Khalid Geire, KUL INNAN JUL - nu i svartvitt. 


Sååå mycket skratt, har sååå ont i magen, dessutom gissade jag rätt på en julklapp o fick den.
 En skånsk-Svensk uppslagsbok.
Och så blev det många ...  ;-) nästan 16 000 steg idag


Inga kommentarer: