tisdag, februari 01, 2011

12 timmars pass

La sista handen, det vill säga, sydde fast knappen på min mössa på månadens första stickCafé.
Men innan detta nöje var jag först med Thorben o lämnade deras bil på glasrute lagning( Tysklands bekymmer). Th lämnade av mig på Aktiverum där jag gympade nästan 2 timmar, var på polishuset o hämtade mitt pass o slutligen i garnaffären på Grubbagatan o köpte knappen + nytt "arbete". Promenerade mellan dessa ställen o tillbaka till Aktiverum o åt lunch. Th o Rosa hämtade mig o så var det dax att hämta deras bil. Th körde hem, jag o Rosa till Billeberga. Där var nästa uppdrag för mig o min bil, till Landskrona med Sara för att hämta hennes bil som varit på lagning, bromsarna....pust...fika.:)

2 kommentarer:

Rosas blog sa...

Tusen tack för hjälpen. Ibland hade det kanske varit lugnare att jobba?

ingrid sa...

Ja, man skulle kanske ta ett extra jobbe pass istället för att ha StickCafé!
Njäää,tror inte det, vi har ju så kul:D:D:D