lördag, februari 25, 2017

Tjejvasan

Här kommer jag :) snyggt jobbat Ingrid, jag har ca 12 km kvar



Tre ytterst glada tjejer har kommit i mål. Först Jag, sen 45 sekunder senare Ingela, med en väldigt smärtande tumme, o någon minut senare Linda. Vi körde inte hop men vid vätskestoppen väntade vi in varandra, det var trångt i spåren o i många av backarna skulle man ploga ner, men jag fick inget fäste så där trillade jag det gjorde många, många andra oxå.  Jag trillade tom när jag skulle byta spår o en gång satte jag staven mellan skidorna....trillade som en fura...två meter efter målgång låg jag o kravlade igen, men men jag tog mig runt o det är det som räknas, eller hur.


Ingelas tumme mår inte så bra, det kollade hon på tisdagen när vi kommit hem. En spricka o en benbit som lossnat från tum basen, så nu är hon gipsad, hon får inte jobba i vården på kanske 16 veckor, fast hon kan sitta i receptionen o hjälpa till.


Jag är så lycklig....

jag är så lycklig...

Tillbaka på tåget o den stora belöningen



Inga kommentarer: