fredag, juni 28, 2013

Bilen är kass

Upp i gryningen (för mej) körde Eva Th till Dr i Lund.  Allt frid o fröjd ( med henne oxå) tills jag kom halvvägs hem, då började bilen krångla.  Det hände liksom inget när jag gasade på o en varnings-lampa började lysa... EPC tror jag det stod.  Vi kom iaf till korsningen Fältarpsv- Viskgatan där "drog" den inte alls längre det var bara att kliva ur bilen o putta den över korsningen. Tur att Eva var med o kunde styra. Därefter var det bara att ringa Bärgaren så den kom till "Din Bil".  Nu väntar jag på besked *Vad det är o *Hur mycket det kostar att laga, jag har även pratat med Länsförsäkringar o fått ett skadenr.  Jag hoppas verkligen att det går på försäkringen



O här står en lånebil, den får jag ha till måndag gratis, ska bara betala för dieseln.  

Inga kommentarer: