fredag, september 28, 2012

KAVA fest


Jag sov till ca 3 på em,(jobbat inatt) fixade till mig o körde hem till Eva Th med min kudde, jag ska sova över där i natt. Där tog vi oss ett glas vin o sen kom Camilla o hämtade oss dvs Ingrid, Carro o Eva.

Vi på KAVA avtackade en av våra medarbetare, Magnus som har slutat hos oss o börjat på AVA MED i stället. Vi träffades på Telegrafen, jag tror vi var över 30 st, som åt o drack o hade jätte trevligt. Minglade (inte vinglade hihi) runt bland borden o snackade med alla. Magnus fick en Skateboard utav oss där vi alla hade skrivit våra namn. Nu tillhör saken den att han ÄLSKAR Brädor, samlar på Sådana har redan massor, till sin frus förtvivlan ....Men han sa iaf att, DENNA ska hängas på väggen...
Vid midnatt var vi ett par stycken som drog ner till The Tivoli för att dansa på Septum en HBTQ-klubb träff, som en av våra kollegier (Jenny B) varit med o ordna, fullt ös fram till 02 sen tackade jag o Eva för oss o tog en taxi hem till henne. Lite snack över en kopp te o sen sova på soffan.

Inga kommentarer: