lördag, november 19, 2011

Ullared helg

Jag tog tåget från Ödåkra till Falkenberg o därefter buss till Ullared. Det tog bara 2 timmar 10 minuter. När jag kom fram såg jag kön in...!! jag tog en rövare...!!? Jag handlade 2 timmar o sen fick jag min stämpel o gick till stugan o åt tillsammans med Sara.
God Kycklingpaj, sen upp o handla ett tag till. Jag hittade inga kläder men en massa annat skoj!!!
Sen var det kö igen fast nu ut från varuhuset. En för drink o därefter middag tillsammans med hela gänget. :-)
Goaste Aron
Vaknade tidigt, Aron väckte mej. Jag käkade lite frukost o sen gick jag o Rosa upp o shoppade, nu hittade jag kläder för det var inte så mycket folk inne....än.
Stugan städad o gänget ställer upp för fotografering. Karsten o Annette fattas.
Alltid lika kul, vi ses nästa år.

Inga kommentarer: