lördag, augusti 06, 2011

Lördag

Lördag morgon o jag sitter o intar mitt morgon te.
Vi är super turister o vandrar runt,
vi var inne på Marinmuseet oxå och ombord på ett av fartygen som ligger för kaj.
En glass i sommar värmen är inte alls dumt, Magnum mmmm gott.
Då var det dax att ge sig tillbaks till Ronneby för lite em fika, ungdomarna hade det bra. Rickard fick en snabbkurs i tvättstugan om hur tvättmaskinen fungerar.
Koppla på släpet igen o... så var det dax att säga hejdå till älskade sonen, tårarna rinner på oss alla tre....mina ögon blir våta bara jag tänker på det...
Det var jag som körde hela tiden både dit o hem och här en liten paus halvväg hem.
Jag har backat o ställt mig rakt o fint...:)
Och put put bilen hackade inte en enda gång, utan gick jämt o fint....jag tror att bilen kände att Mats var med...:D

Inga kommentarer: