torsdag, december 30, 2010

Gott Slut...

Jaha, då var året snart slut. Jag får nog säga att året har varit bra.

Lite tufft o jobbigt var det i våras då min arbetsgivare tog bort Helsingborg savtalet, det vill säga tog bort 32 timmars arbetsvecka för oss som jobbar ständig natt. Nu är det lite mer än 36 timmar/vecka, så nu jobbar man mer för samma "lön". Och att vi jobbade varannan helg en längre tid, lyckligtvis är det inte så längre.

Ett vulkan utbrott på Island satte stopp för resan till Barcelona där jag skulle fira min 50-årsdag. :( ..........men det blev jätte bra ändå, i Malmö.

Jag sprang Springtime i maj... det gick riktigt bra o i september var det dax för Lergöksloppet. :D "Milen"

Sommaren var underbar med mycket sol o bad men när min semester kom, kom även regnet. :(

Sedan kom hösten med många roliga spontana tillställningar såsom Stickcafé o Skippbo.

Ja, det har varit ett bra år...C",)

Inga kommentarer: