tisdag, oktober 05, 2010

Jag har besökt Sara

i Billeberga, för att övertala henne att Bongo ska komma på söndag.(jag har tippat 101010 kl 10:10) Men ingen tog notis om detta, Melvin var fullt upptagen att få ut godis bitar från sin boll o
Sara hade redan tagit ut bullarna från ugnen, Hehe
Vi fika o hade mycket att snack om o till sist åkte sticket oxå fram, Rosa fick höra talas om detta så hon kom en sväng, det var bra för jag behövde lite hjälp!
Här trimmar Melvin igång Viggen eller är det trärt om. Det är inte lätt att veta.
Men dagen började på Aktiverum med ett Indoorwalking pass o därefter en massage hos Lisbeth i Kattarp. Ajaj, många ömma ställen på kroppen!

1 kommentar:

Sara Bonde sa...

Hehe, jo, och de bullarna var inte alls dåliga! Jag har tagit notis om din order för leverans av nästa bulle, men jag är inte säker på att jag kan ta hänsyn till det =)