tisdag, oktober 06, 2009

Eftermiddag/kväll

Det är svårt att låta bli och hjälpa till när andra jobbar, så jag var ute o sprang en lång runda på 10.4 km och det tog 1 timme 6 minuter, jag är jätte nöjd med mig själv. Därefter blev det lite span i trädgården, här på denna grenen har det varit fest!

På span in i köket, spårningen("biladet") är nästan klar, och byggaren slutar för dagen. Knappt...

... hann han iväg, förrän jag var i farten med min nyinköpta huggmejsel. Varför ska inte jag få ha lite skoj, jag också?
Rickard åt pizza hemma och pluggade inför prov, jag o Mats var hos Eva o Lasse och åt Kina mat. Så det var lugnt o skönt för Rickard hemma.

2 kommentarer:

Sara Bonde sa...

Bra jobbat ingrid, både med köket och löpningen. Jag och Johan ska springa broloppet den 12 juni, du också?

ingrid sa...

Broloppet verkar tråkigt bara rakt fram, inte mycket att se, däremot springtime 1 mil i HBG maj månad.