fredag, februari 08, 2008

Det är ett tag sedan jag skrev, men inget specielt har hänt. Jag jobbade i helgen som gick och sedan har jag bara varit ute på promenader eller varit på Aktiverum och bara tagit hand om mig själv. Det är faktiskt skönt att få göra det och jag längtar och längtar efter lite vårvärme så jag kan ut och lufta MC:nEn alltför vanlig syn hemma hos oss vid middagsbordet, kattorna på plats och tigger lite gott. Det kan vara nudlar, morötter, majs, you name it, det behöver alltså inte vara kött eller fisk.
Zippo är den som äter det mesta, men det syns inte på hans figur.

2 kommentarer:

Mz B sa...

Oj oj oj, vilka fang!!! Huggtänderna är på plats. :) Det ser trevligt ut med katterna på bordet och familjen samlad.

Katter som mår bra, gillar att prova nya smaker sägs det, så varför undanhålla något för dem. :) Skäm bort dem vet ja!

Imorgon kommer mina två pojkar hem från provvistelsen i kattarp. Jag har saknat dom sååååå... fattar inte riktigt hur jag ska klara mig utan dom... men ja ja... det frå väl gå.... i allal falll till att börja med... sen frå vi la se..

ingrid sa...

Ja bortskämda är dom det ska du veta, de ska ha NY mat i skålarna varje bång de går dit och vill ha en mumsbit.

Så skönt för dej att pågarna kommer hem och det måste väl ändå kännas bra att det fungerar på det här sättet om du ska iväg och jobba.